Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


torsdag 13 september 2012

Torsdag

Sitter på mitt rum nu och lyssnar på musik. Har varit hos tandläkaren idag, Dom böt tråd, slipade ner några tänder, satte dit nya krokar så nu sätter jag mina gummiband som trianglar = Mycket vackert -.- Dom sa även att jag kanske skulle få ta bort tandställningen om 2-3 månader! Hoppas verkligen det. Nu ska jag laga lite middag till mig själv, Är ensam hemma så då får väl jag laga middag då.. Har ingen aning om vad jag ska hitta på. Slutar väl som vanligt med att jag kokar nudlar,Fast usch, det vill jag inte ha!Sen klockan 7 är det teater igen, Ska bli kul, Älskar våran grupp haha. Alltid kul på teatern. Sen efter teatern drar jag nog hem till Pappa. Haha jag tog den här väldigt snygga bilden på mig nyss.. Tänkte bara visa er hur cool jag är! gjorde en omformatering på min dator så alla mina webcam bilder är borta, Vad synd! Nu får jag ta massa nya hehehehe..
 
-Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar