Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


måndag 10 september 2012

Nytt rum

Har länge funderat på att byta rum, eller iallafall göra om mitt rum på något sätt. Först tänkte jag byta rum med min bror, Men de kändes inte helt rätt så jag gjorde aldrig det..
Men idag fick jag nått konstigt ryck och ville helt plötsligt byta rum med mamma och Tomas. Och då fixade vi det! Så nu har jag hela nedervåningen för mig själv plus att jag har eget badrum! GRYMT! 
Men badrummet har vi inte hunnit fixa än, men ska köpa ny matta nya handdukar och lite sånt.
Mitt rum blev ganska klart.Har inte hunnit hänga upp tavlor och lite sånt men annars är de typ klart.
Nya rummet är mycket mindre än mitt gamla. När vi flyttade ner alla grejer så ångrade jag mig nästan för jag visste inte hur jag skulle få plats med alla saker, men det gick, kastade ganska mycket dock.
 
Här är resultatet
 
-Alexandra
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar