Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


söndag 30 september 2012

Lidingö.

Hej hej.

En halvdöd Ida som skriver. Gick upp vid halv 7 imorse, åt frukost och gjorde mej i ordning. Sen vid kvart över 7 satte hela familjen sej i bilen. Vid 8 var vi framme på Lidingö. Haha jag skulle springa Lidingö loppet, 6 km.

HERREGUUUD VILKA BACKAR!

Och jag är typ fortfarande lite förskyld så min hals gjorde as ont och jag kunde inte andas. Kom in på en hyffsat bra tid iaf, är nöjd! Är också RIKTIGT nöjd med att klumpiga jag inte halka..
Det va som min pappa sa "att springa i choklad" haha, lerigt och det bara skvätte upp i ansiktet och benen. Mina röda skor är numera bruna och mina tights var brun prickiga haha.
Men även fast de var sjukt jobbigt var det riktigt kul! Mitt mål till nästa år är nog 1-milarn.. Hoppas de går!

Efter de åt vi lunch (typ vid 10 haha) och därefter åkte vi hem och duscha och slappa. Sen åkte vi till Sundbyberg och kolla lite.

Bra och lååååång söndag har de vart!

Hur har er helg vart? :)

-Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar