Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


söndag 9 september 2012

Sunday.

Bild från i somras.

Åååh va jag hatar söndagar. Helgen är typ slut och skola imorn, men söndagar är min riktiga slappar dag, gör typ ingenting. Ser på film och så. Håller typ på att bli sjuk tror jag, har ont i huvudet och halsen.. Som tur är slutar jag 12 varje dag den här veckan!  Ska bli skönt.

Kollade på nåt avsnitt av en gammal julkalender förut med syrran, ååh va mysigt med jul! Gillar inte hösten, bara kall, regn ocg blåst. Det som är bra är väl typ alla snygga höstkläder och mysiga filmkvällar hahah. Men julen är verkligen nåt jag ser fram emot! Vakna upp, mörkt ute och det snöar.
Men som min pappa sa så går det skit fort så snart är det vinter. Har förresten bokat stuga i lindvallen nu till sportlovet, ännnu en anledning till att man längtar.

-ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar