Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


söndag 2 september 2012

Grym kväll!!

Kom precis hem från Ida.
Haha Gud vilken rolig kväll :'D

Vi har kollat på lite av andra säsongen av Pretty little liars.. Så spännande!! Seriöst bästa serien haha!
Sen kollade vi också på "woman in black"
Haha vi satt och skrämde upp varandra hela tiden, och skrek och nästan grät! Det var hemskt Hahahaha! Men nu kommer jag typ inte ihåg något av filmen.. Som tur är!
Sen skulle vi kolla mer på PLL, men båda va flummiga och övertrötta så vi hängde inte riktigt med på vad som hände. Då sket vi i det och började måla varandras naglar, hahaha jag gjorde ett försök till dip Dye på Ida och hon gjorde.. Något.. På mig. Sen så spelade vi in roligaste filmen när Ida tog på sig flera lager läppglans, hahha asså guuuud.. Ett av Dom gick sönder också haha och vi var väldigt flummiga xD men när jag hade filmat klart så hände något med min mobil så filmen försvann :( de va riktigt synd.. Men men.

Haha den här kvällen hade nog inte kunnat blivit bättre!!!

-Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar