Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


måndag 3 september 2012

Sorry

Har varit ganska dålig på att blogga dom senaste dagarna, Har helt enkelt inte haft tid.
Har varit ganska mycket nu i skolan och ganska mycket på fritiden också, Väldigt Rörigt!! men nu tror jag att jag har allt under kontroll så nu kan jag bli bättre på att blogga.

Idag var det en lång skoldag. Eller de var nog egentligen inte de men kändes så eftersom jag slutade 16:40.
Efter skolan snackade jag lite på Skype och sen va jag med Emelie. Vi fick vårat vanliga ryck och gjorde typ allt vi kunde för att kunna åka till donken och köpa glass. Det gick bra, Vi kom till donken. Jag behövde ändå handla matsäck till imorgon (vandring med klassen) så mamma var snäll och körde oss till Tumba så gick vi till både Willys och Donken. Så då blev vi glada ;)

- Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar