Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


tisdag 26 juni 2012

Trött

Har suttit och läst på om språkresan i typ 2 timmar nu.. Börjar bli så nervös haha! Men allt kommer nog gå bra..

Idag var ju jag och Malin inne i stan, riktigt mysig dag var de! Haha satt och gapgarva på Max vid lunchen, kommer inte ihåg varför men kul var de! Vi envisades också med att vi skulle till butiken Style by Tyra.. Vi gick i evigheter (typ 20 min) och sen trodde vi att vi hade gått alldeles för långt så vi vänder oss om och då ser vi butiken på andra sidan gatan haha...
Köpte inget därinne men mycket fint hade dom!

Jag köpte typ inget av de jag egentligen var ute efter så ska åka iväg med familjen på fredag och handla det sista :) men en söt och enkel sommarklänning köpte jag! Hittade den på rean på Gina Tricot för endast 99:- är skit nöjd! Tyvärr ser den inte så bra ut på bild haha...

Nu ska jag och pappa åka och hyra film, tänkte se nån skräckfilm. Är det nån som vet nån bra? Hittar typ aldrig bra skräckfilmen hahah..


Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar