Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


söndag 3 juni 2012

Gomorgon!

Vakna för ett tag sen, har verkligen behövt all sömn som jag har fått i helgen. Sov nästan hela dan igår haha.
Så nu är jag pigg o gla!

Idag ska jag träffa släkt, min farbror har fyllt år så ska gratta honom. Det ska nog bli kul! Hoppas bara att det blir lite bättre väder idag, orkar inte med mer regn...

Haha den här helgen har jag verkligen längtat till att den ska ta slut.. Vilket är väldigt ovanligt men nu vill man bara att tiden ska gå extra snabbt innan skolavslutningen så vi får sommarlov snart! Jag slutar den 12e så det är inte långt kvar.. Är det bara jag som tycker att det här året har gått extremt fort? Men det är väl bra de, 27 dagar kvar till min efterlängtade språkresa också! Kan inte fatta att jag och en kompis ska bo hos en helt främmande familj i 3 veckor. Är även borta över min 15 års dag.. Men det ska bli såå kul! :D

Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar