Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


torsdag 28 juni 2012

OH MAJ GAD!

idag blev jag grattad av släkten (heter det grattad?) eftersom jag är i england när jag fyller år.
Fint väder idag så vi satt ute och åt middag och fika, riktigt mysigt! ÄNTLIGEN sommar värme igen!
Jag och mina kusiner gjorde en "skräckfilm" också. Kanske kan lägga ut den sen när jag orkat satt ihop den, om ni vågar se den förstås... Utan att avslöja för mycket kan jag ju säga att alla förutom 1 tjej dör och läskiga tjejen med krattan hugger ihjäl dom som dör med en kniv... Men säger inget mer nu, vill ju inte sabba det läskiga.. Men iaf.. Back to reality. Vid 5 tiden så åkte jag och mamma och mötte pappa på MediaMarkt, vi skulle köpa present till lilla mej! Gissa vad det blev.. EN DATOR! yeeey!
Min lilla bebis... Hon heter MacBook Air och är hela 11 tum och väger ca 1 kg, Hur stolt kan man bli egentligen? finaste datorn i världen :* hahahaha ^^

Idag har jag lagt fram en fin hög med det jag ska ha med mej på resan, haha ska inte ljuga..
Jag har lagt 3 shorts i en fin hög och resten i en ännu finare 50 cm hög på golvet.
Är sämst på att packa och förbereda sånt här, lite irriterad på mej själv just nu. :/
2 dagar kvar! Brighton here we come!

-ida 

(ignorera mina mobbade händer haha) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar