Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


söndag 8 juli 2012

Regn, Regn och mera regn..

Är lite trött på det här vädret nu, blåser regnar och är fuktigt ute hela tiden. Håret ser värre ut än vanligt men det får man väl stå ut med om man är i England.. Idag hade vi iaf en skitmysig dag. Den började med sol och bra väder nere vid piren, jag och malin har tagit massor med foton som blev jättebra! 
Efter det så gick vi ut på stan och shoppa, vi delade upp oss för att några av oss ville gå mer på små gator med ite mer vintage och resten ville till köpcentrumet haha. Jag gick med Malin och Sofia till köpcentrumet, jag köpte 2 par byxor på River Island. Riktigt nöjd! Ett par blommiga jeans för ca 150 kr och ett par mönstrade tights för ca 70 kr. Sen var vi så hungriga så vi gick till NANDOS!! 
jätte bra mat och mysigt ställe men ska nog ta plain istället för medium nästa gång, kycklingen var liiite för stark hahaah.. När vi hade ätit klart så fick jag inte gå med dom andra längre.. Fyller ju år på Tisdag så dom har lite hemligheter. Så i min ensamhet satte jag mej på Starbucks och fikade lite och passa på att använda internet också. Sen gick jag runt i typ alla andra affärer här innan vi kunde åka hem! 
Riktigt trött är jag, ska strax äta middag och sen ska vi nog bara slappa :)

- ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar