Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


söndag 22 juli 2012

Framtiden

Hur ofta får man inte frågan; Så vad vill du bli när du blir stor då?
Hur många av er kan svaret på den, vet vad ni vill bli redan innan gymnasiet?
Visst vill man stolt kunna berätta om alla sina planer, vad man drömmer om.



Antar att det är fler som jag, ska snart börja 9an och har inte ens börjat fundera på gymnasium eller nåt sånt..  När jag var liten ville jag som alla andra småtjejer bli Delfinskötare haha. Frisör ville jag också bli, tycker fortfarande att det verkar kul. 


Men så läste jag ett blogg inlägg för länge sen, en av mina favorit bloggare och förebilder hade skrivit om vad hon hade för planer efter studenten. Och allt det hon skrev lät så himla bra, fick en att själv börja drömma lite om det.Hon ville jobba som Au pair eller plugga i Californien i nåt år. 
Visst låter det hur bra som helst?


Har ni några planer för framtiden? 


- ida


-ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar