Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


fredag 12 oktober 2012

Shine bright like a diamond.





Fredag!! Hahah videon ovan är från några veckor sen.. Hitta den nu haha, älskar att jag ser smäll fet ut på den haaha...  Men nu är jag iaf hemma, helt okej dag i skolan var det. Alla höll typ på att skita på sej när brandalarmet gick på spanskan, det var brandövning hhaa. Min lärare fick värsta rycket och typ stod och skaka och vifta på armarna och jag greppar tag i min mobil som ligger på bordet och är beredd på att springa därifån hahah! Sen efter att stått ute på skolgården och fryst i typ 10 minuter så kunde vi ääääntligen fortsätta med spanska gramatiken.. Asså min lärare håller på och tjatar om det på varje lektion! Sen va det syslöjd, gick skit. Hatar att sticka haha...
Nu väntar jag på att pappa och syrran ska komma hem, dom är och köper nya skridskor till syrran.
Jag köpte i måndags men då fanns inte några storlekar som passa lisa inne. Men iaf, sen ska vi åka och bowla och äta. Haaha som vanligt skriver jag typ heelt ointressanta saker menmen...
Ha en bra fredag! KRAM. ida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar