Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


onsdag 23 maj 2012

Min dag

Hej hej, ligger och kollar på OC och håller på att somna haha. Därför tänkte jag göra ett inlägg nu eftersom jag inte har gjort nåt idag :)

Idag efter skolan så drog jag och malin ut på powerwalk. Vi hade på oss skitsnygga shorts, visst känns mjukisshorts verkligen som pyjamas? Så det kändes lite konstigt att gå runt med dom hahah.. Eftersom att det var skitvarmt ute så passade vi på att sola magen också så gick med tröjorna uppvikta till bh:n haha. Tur att vi gick i skogen och inte mötte nån haha ;)
Efter det så har jag typ bara pluggat.. Vilket liv man har. Fick förresten ett C på no provet idag, riktigt nöjd!
Har matteprov på fredag och känner verkligen att det inte kommer att gå lika bra :/

Imorn ska jag lägga upp outfit bild, jätte länge sen jag gjorde det..
(om jag ens har gjort det haha)

Hörs imorn!

Ida

Bjuder på lite fina bilder från idag! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar